Головна » 2009»Липень»4 » У Чернівцях обговорюють проект Концепції розвитку готельного господарства
10:42
У Чернівцях обговорюють проект Концепції розвитку готельного господарства
Проект Концепції розвитку готельного господарства міста розглянуто на
засіданні комітету з управління реалізацією Стратегії підвищення
конкурентоспроможності Чернівців за участю міського голови Миколи
Федорука.
Головна мета Концепції – підвищити рівень сервісу готелів
Чернівців, створити привабливу для внутрішніх та іноземних інвесторів
високоефективну, динамічно зростаючу та конкурентоспроможну галузь
готельного господарства, яка стимулюватиме розвиток туризму, як одного
з пріоритетних напрямів розвитку економіки міста.
У ході реалізації
концепції передбачено удосконалити матеріально-технічну базу існуючих
та будівництво нових сучасних готелів, підвищити якість обслуговування
відповідно до вимог міжнародних стандартів.
З метою залучення
інвестицій у сферу готельного господарства заплановано сформувати базу
вільних земельних ділянок для будівництва готелів, розробити модель
окупності типового «малого» готелю, а також діагностику та оцінку його
маркетингових можливостей з врахуванням місцевих факторів впливу,
забезпечити активну промоцію інвестиційних проектів щодо створення
таких готелів у Чернівцях.
Передбачено також впровадити програму
підвищення якості послуг у готелях міста Чернівці "Обслуговування
клієнтів", яка складатиметься з кількох компонентів: семінарів для
власників і директорів з питань стандартів сервісу, навчання,
заохочення і оцінки персоналу, професійних тренінгів для персоналу
(технологія роботи адміністраторів, покоївок, барменів, офіціантів), а
також комплексних навчально-консультаційних проектів, що
виконуватимуться на замовлення з метою незалежної оцінки якості послуг
та їх вдосконалення.
Власникам готелів рекомендується запровадити
навчання обслуговуючого персоналу іноземним мовам, а також вдосконалити
механізм проходження студентами на базі своїх об’єктів виробничої
практики, покращити якість своїх веб-ресурсів, впровадити електронну
систему бронювання місць та квитків на засоби транспортного сполучення,
вжити запобіжні заходи для забезпечення безперебійної життєдіяльності
готелів (автономне водо-, енерго- та теплопостачання, цілодобове
чергування ремонтно-технічного персоналу), більш оперативно
застосовувати світовий позитивний досвід готельного господарства,
посилити контроль за роботою персоналу та активніше реагувати на скарги
та пропозиції своїх клієнтів.
Комітет з управління реалізацією
Стратегії підвищення конкурентоспроможності Чернівців вирішив
запропонувати Німецькому бюро технічного співробітництва GTZ долучитися
до реалізації цієї Концепції, а також доручив департаменту економіки
провести опитування щодо доцільності створення Асоціації працівників
готельного господарства міста.
Проект Концепції
розміщено на офіційному сайті міської ради. Після обговорення та
доопрацювання з врахуванням висловлених пропозицій він буде винесено
для затвердження виконавчим комітетом міської ради.
Довідково.
У Чернівцях на початок цього року функціонувало 19 готелів, номерний
фонд яких становив 848 номерів, розрахованих на 1827 місць. З них
чотири найбільших готелі - "Черемош", "Буковина", "Турист" та "Київ"
мають місткість понад 50 номерів, інші 15 належать до малих готелів.
Всі готелі міста перебувають у приватній власності. Середньорічний
коефіцієнт завантаження готелів 40 відсотків. До 600-річчя Чернівців за
рахунок відкриття малих приватних готелів та апартаментів,
реконструкції наявних приміщень і добудов в існуючих кількість місць у
готелях збільшено на 41%, а кількість комфортних номерів "люкс" та
"напівлюкс" зросла у 2,6 рази.
іноземна мова - це добре, але постарші люди ніяк її невивчуть, тут тільки можлодих потрібно набирати, створювати приваблоивий та хороший клімат у колективі, хороші ЗП, та порядність керівництва.
Говориться багато про це, але факт є фактом: "Керівники багато говорять, а толку від того ніякого". Рік тому була ситуацію у одному готелі міста, провели конкурс на місця, керівники розмалювали перспективи великі (хотя всі розіміли що сказані слова потрібно ділити на 3, у кінцевому результату потрібно було взагалі не звязуватись з таким керівником, причин дуже багато), ЗП і так далі., взялись до роботи, і одразу почалось велике відчуття сильного негативу у колективі, який проявлявся у всьому, спочатку молода команда не звертала увагу, так прийшла з іншим світоглядом, але через місяць-другий почалась розпадатись, врезультаті молоді кадри з вищою освітою розбіглись. Керівництво готелю придумували багато відмазок, але то їхня справа.
Основна причина шо молодий колектив розбігся: "Негатив мав ноги від керівника: постійні інтриги, колуарні розмови, постійне створення підвішеного стану між всіма працівниками, брехні, невідповідність ЗП, постійні стягнення з ЗП по неймовірним відмазкам, нелюдське та брутальне відноження до персоналу, незнання та неосвітченість основних принципів готельно-ресторанної справи(мається на увазі сприйняття цих самих принципів у радянського часу)........"
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]