Упродовж двох днів на Буковині проходили автомобільні перегони 4-го
етапу Чемпіонату України з ралі. Після річної перерви найсильніші
ралісти України знову отримали нагоду долати круті віражі перевалу
Шурдин, улюбленої спеціальної ділянки усіх любителів автоперегонів. Цього разу конфігурація «Ралі Буковина - 2009» мала досить серйозні
відмінності, у порівнянні з минулорічною. Два швидкісні відрізки, що
були запропоновані спортсменам 1-го дня змагань «Мілієво» та
«Карапчів», змінили назви – відповідно «Кибаки» та «Вали», мали звичну
конфігурацію, але виконувались у зворотньому напрямку. Перлина
українського ралі, перевал Шурдин, другого ралійного дня подарував
багато захоплюючих моментів вболівальникам, підвищення адреналіну
спортсменам і немало проблем автомобілям учасників.
Щодо представництва у перегонах «Ралі Буковина -2009». До участі у
змаганнях було заявлено 48 екіпажів. Нажаль не було у списках цього
разу екіпажу Володимира Петренка. Зате знову в строю Вадим Трутнев.
Першого дня змагань відбулося багато сходів, більше десяти екіпажів не
вийшли на старт другого дня. А дехто з тих, що стартували, мабуть вже
забули норов перевалу Шурдин. Олександр Салюк (молодший) в черговий раз
підтвердив беззаперечне лідерство.
Щодо участі у змаганнях буковинських ралістів, то відзначимо сильний спортивний характер Михайла Чорнея.
Вперше під час проведення змагань було використано електронну систему
підрахунку результатів в режимі он-лайн. Сподіваємось, що позитивні
емоції перегонів «Ралі Буковина-2009» сприятимуть динамічній підготовці
до проведення європейських змагань.
Л.Жук
Гид по ралли
Результати ралі "Буковина-2009" (офіційні, остаточні)
|